středa 21. prosince 2011

UniCredit Bank útočí

Jsem klientem UniCredit Bank a když jsem vyřizoval hypotéku, vnutili mi kreditní kartu. Protože jsem odpůrcem tohoto finančního nástroje, leží karta nepoužita v šuplíku. Viz článek Kreditní karty dar od boha nebo od ďábla?
Na začátku prosince jsem obdržel dopis, ze kterého cituji úryvek: "Buďte chytří a šetřete peníze, zatímco nakupujete s naší kreditní kartou! Nakupte alespoň za 10 000 Kč v období od prosince 2011 do 31. ledna 2012 a získejte od nás 500 Kč!

Tuto speciální odměnu 500 Kč obdržíte na svoji kreditní kartu dne 29. 2. 2012, tedy ve speciální den, který si můžete díky naší odměně ještě více vychutnat."

Nejvíce mě zaujala tato poznámka na konci dopisu: "P.S. A navíc do této speciální akce se započítávají nejenom transakce kartou při nákupu, ale také výběry hotovosti z bankomatu"

Myslím, že hlavně výběry z bankomatu budou mít v bance nejraději, protože se na ně pokud si dobře pamatuji, nevztahuje se na ně bezúročné období. Peníze na účtu nějaké mám, proto nechám kartu spinkat v šuplíku. Za sebe musím říci že tento způsob komunikace banky mi nepřijde korektní.

Žádné komentáře:

Okomentovat